Single post
zegary-reklamowe-25114-sm.jpg

Zegary reklamowe na bazarkach

Zegary reklamowe

Zegary reklamowe

Współcześnie silna konkurencja, właściwa praktycznie dla każdej branży, wymusza na firmach i innych podmiotach prowadzenie działań o charakterze marketingowym. Firmy starają się odróżnić od konkurencji nie tylko charakterem oferty, ale także sposobem jej reklamy, co jest m. in. spowodowane rosnącą liczbą przedsiębiorstw działających w różnych branżach. Jednymi z najlepszych narzędzi marketingowych są różnorodne gadżety reklamowe. Przyciągają one uwagę potencjalnych klientów ciekawymi kształtami, nietuzinkowymi funkcjami, dobrym smakiem, itp. Nietypowa dystrybucja tych gadżetów jest gwarantem udanej promocji.

Owa dystrybucja może się odbywać na bardzo wiele sposobów. M. in. mogą one być sprzedawane na bazarkach. Często sprzedaje się tam np. zegary reklamowe. Są to narzędzia idealne do marketingu z dwóch powodów. Po pierwsze charakteryzują się dużą różnorodnością – można spotkać zegary reklamowe na ścianę, na rękę, do postawienia, wbudowane w urządzenie elektroniczne, itp. Po drugie natomiast są to urządzenia, które w przeważającej większości posiadają powierzchnię odpowiednią do umieszczenia na nich różnych napisów i innych nadruków.

Nadruki te mogą przedstawiać logo i nazwę firmy, która się w ten sposób reklamuje, ponadto też hasła reklamowe. Może się tam znaleźć też motyw graficzny, np. zdjęcie czy rysunek. Co ważne, reklamować w ten sposób mogą się nie tylko firmy prywatne, ale także instytucje publiczne, organizacje, fundacje, stowarzyszenia, itp. Wszystko zależy od tego, jaki jest cel działań marketingowych danej instytucji – sprzedaż na bazarkach jest wszak skuteczna.

Owa sprzedaż odbywa się oczywiście na wybranych stoiskach. Zysk ze sprzedaży stoisko dzieli z firmą, która emituje dany gadżet reklamowy. Zegary reklamowe są gadżetem, którego cena jest znacząca, dlatego też zysk stoiska, jak i emitenta, jest duży. Dla emitenta najważniejszy jest jednak nie sam zysk, ile reklama, którą owe zegary (czy jakiekolwiek inne gadżety reklamowe) wyrażają. Reklama ta pozwala osiągać dalsze zyski, dużo większe od tych ze sprzedaży gadżetu.