Single post
slodycze-reklamowe-33179-sm.jpg

Słodycze reklamowe z nadrukiem w marketingu sklepów obuwniczych

Słodycze reklamowe

Słodycze reklamowe

Obecnie w marketingu i reklamie stawia się na kreatywność. Zwykłe, tradycyjne metody reklamowania się są coraz mniej skuteczne. Bardzo często, aby zainteresować konsumentów swoją ofertą, firmy muszą szukać działań innowacyjnych, których wydźwięk jest zupełnie innych niż te, do których są przyzwyczajeni. Taką innowacyjną reklamą mogą być podarunki dla klientów – jest to nie tylko forma promocji przedsiębiorstwa, ale również forma docenienia klienta i sprawienia, że poziom jego sympatii dla firmy wzrośnie. Przykładem firm, które korzystają z tej taktyki są sklepy obuwnicze, szczególnie te markowe. Dystrybuują owe wśród swoich klientów różnego rodzaju prezenty, które podnoszą stopień zainteresowania sklepem ze strony klientów.

Przykładem prezentów mogą być słodycze reklamowe. Ważne jest to, że gadżety te noszą nadruki danego sklepu. Owe nadruki zawierają m. in. logo i nazwę sklepu, dzięki czemu jest to permanentna reklama. Czytają tą treść znajomi i rodzina obdarowanego, a zatem reklama ta rozszerza się na nowe osoby. Wszystko to jest bardzo ważne, podobnie jak to, że nadruk dodaje gadżetowi atrakcyjności wizualnej.

Inną ważną rzeczą jest dystrybucja. Słodycze reklamowe z nadrukami sklepów obuwniczych są dystrybuowane poprzez rozdawanie. Mogą być rozdawane albo klientom sklepu, albo też przypadkowo napotkanym przechodniom na ulicach.

W pierwszym przypadku słodycze reklamowe z nadrukiem sklepu są dołączane do zakupów danego klienta. Jeśli ktoś kupuje konkretne obuwie, dostaje podarunek. Czasami może być to uzależnione od wydania na ten cel konkretnej kwoty, albo też kupienia odpowiedniego obuwia, objętego taką promocją.

W drugim przypadku natomiast gadżety, o których mowa, są rozdawane wszystkim tym, którzy akurat znajdą się w miejscu, gdzie rozstawione jest stoisko firmowe sklepu. Przedstawiciele sklepu albo agencji reklamowej wynajętej przez sklep podchodzą do przechodniów i rozpoczynają z nimi rozmowę, jednocześnie wręczając upominek. Często do upominku dołączona jest ulotka informacyjna, dzięki której klient wie, co zrobić, aby stać się klientem sklepu.