Single post
logo-14851-sm.jpg

Logo – jakie kolory warto zastosować?

Logo

Logo

Trudne zadanie posiadają te firmy, które zamierzają samodzielnie wykonać kampanie reklamową, gdzie decydują się na zastosowanie gadżetów promocyjnych. Ich wszelkie działania mogłoby okazać się o wiele bezpieczniejsze, jeśli opierałyby się na współpracy z agencją reklamową. Ponosi się w tym kierunku większe koszty, ale mamy pewność, że Nasza inwestycja będzie trafiona i okaże się prawdziwym strzałem w dziesiątkę. O to będzie mogła się postarać doświadczona agencja, która realizuje różnego rodzaju projekty, także Logo. Są one dostosowane do każdego klienta indywidualnie, więc będą mogli uwzględnić wymagania i oczekiwania naszej firmy.

W taki sposób łatwiej będzie nam zaakceptować ich projekty i propozycje, na kampanie reklamowe, które mają stanowić świetną promocję Naszej marki i jej działalności. Są w stanie przedstawić także projekty na Logo, które będzie widnieć na poszczególnych gadżetach reklamowych. Podpowiedzą nam, jakimi kolorami powinno się ono przede wszystkim cechować. Nie można sobie tutaj pozwolić na zastosowanie zbyt żywych kolorów, szczególnie na gadżetach, które są wykonane z metalu i posiadają srebrne tło. W takim wypadku o wiele lepsze byłoby stworzenie loga w postaci grawera, które będzie bardzo dobrze odczytane przez klientów.

Oczywiście taka zasada nie musi zawsze obowiązywać. Należy jednak zawsze starać się uwzględniać tło, które widnieje na danym gadżecie reklamowym. Dopiero do niego można dostosować konkretne kolory, które znajdą odzwierciedlenie w projekcie loga. Nie chcemy, aby pojawiła się pewna dysharmonia, ponieważ mogłaby ona negatywnie wpływać na całkowity obraz takiego gadżetu.

A dla klientów ma to dość istotne znaczenie. Jeśli przejrzą nasz Gadżet reklamowy, to chcą zauważyć w nim Logo, które okaże się zachęcające, będzie eleganckie, a zarazem proste do odczytania. Na takie projekty można liczyć, jeśli współpracuje się z agencją reklamową, a będzie to mogli dostrzegać na przestrzeni wielu miesięcy i lat. Taka współpraca będzie coraz bardziej owocowała.