Single post
krowki-reklamowe-19436-sm.jpg

Krówki reklamowe organizacji pozarządowych

Krówki reklamowe

Krówki reklamowe

Organizacje pozarządowe, działające w celu realizacji zadań polegających na niesieniu pomocy potrzebującym lub promowaniu konkretnych idei czy wartości są często zmuszone pozyskiwać fundusze na działalność z prywatnych źródeł. Oznacza to konieczność pozyskania sponsorów. Każdy człowiek może stać się sponsorem, jednakże, aby przekonać go do zasilenia konta danej organizacji stosuje się metody zbliżone do działań o charakterze marketingowym. Wśród działań, o których mowa, organizacje pozarządowe często emitują różnego rodzaju gadżety reklamowe, które mają za zadanie promować je wśród ludzi, w tym wśród dzieci i młodzieży.Przykładem takich gadżetów mogą być krówki reklamowe. Są to cukierki cieszące się powszechną sympatią, nie tylko ze strony dzieci ale także osób dorosłych. Tę popularność wykorzystuje się szeroko w marketingu komercyjnym, ale także, jak wspomniano, w działalności organizacji pozarządowych.

Krówki reklamowe są najczęściej dystrybuowane poprzez rozdawnictwo. Koszt ich produkcji jest na tyle niski, że ta forma dystrybucji jest jak najbardziej opłacalna. Rzecz jasna działalność tego rodzaju ma na celu pozyskanie funduszy, dlatego też reklama, sama w sobie, nie powinna pochłonąć zbyt wielu wydatków. Rozdawnictwo gadżetów, o których mowa, może odbywać się w wielu miejscach i na wiele różnorodnych sposobów.

Przede wszystkim może mieć miejsce w sytuacji, w której osoba rozdająca krówki reklamowe znajduje się w miejscu często odwiedzanym przez dużą liczbę ludzi. Mogą to być centra handlowe, ruchliwe skrzyżowania, okolice dworców czy lotnisk (w większych miastach), a także parki, wesołe miasteczka czy place zabaw, jako że krówki, jak wszystkie słodycze, największą radość sprawiają dzieciom i dla nich w dużej mierze są przeznaczone.

Na opakowaniach tychże cukierków powinny być zawarte różnego rodzaju treści promujące daną organizację pozarządową, choćby tylko jej logo. Czasami, jeśli pozwala na to powierzchnia opakowania, może być ono uzupełnione o hasło lub slogan reklamowy.